Delegacje – co powinno się wiedzieć

Kiedy mamy zamiar delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy znać prawa jakie nas obowiązują. Jeśli wyjazd jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który potrzebuje wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria jakie są organizowane przez: Marek Benio Dzięki temu uzyskamy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka ułatwi nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.